lördag 16 februari 2008

hey ho lets go

yo! long time no skriving. eller the eel is draging som man säger på 7 rue Clapeyron. vi har sen senast eh.. börjat skolan. så jäkla multinationell klass så vi dör. skönaste människorna är kanadensiskan, svenskorna och brasilianarna. o typ grekerna. vi ska yyyyt med kanadensiskan o engelskiraniern idag. herrejävlar nu blev det landsnamedropping.
våra jäkla grannar låste sitt internet så nu måste vi hänga i svenska kyrkan. som för övrigt har kanelbullar så vi klagar inte.
uppdatering på bankmansfronten; vet inte om vi sa att han heter dimitri, men det gör han iaf. men till saken; jag o marita var på hm för att vara lite svenska sådär (marita vill att jag lägger till att hon hittade hetaste jeansen i världshistorien och frida vill att jag lägger till att alla vill se ut som henne (det var tydligen precis likadana jeans som frida hade)). men whatever (det här blir jobbigaste blogginlägget att läsa EVER, skulle jag chansa på) han stod längst fram i kassakön och vände sig om när han hörde oss prata svenska och ba; men heeeeej! och började prata. helt plötsligt typ böjer han sig fram och pussar mig (elin) på båda kinder och jag typ ryggar tillbaka (VEM pussar svenskor som man träffat en gång på banken liksom?!) och sen marita. vi blir typ helt stumma tills han gått och står sen och skrattar i en halvtimme.
var ute i torsdags på bästa klubben ever; the social club. gick inte att prata eller röka men musiken var så sjyhykt bra så ja om man känner för att vara antisocial, dansa o hångla så är det klubben för dig HAH. jobbigt framåt eftermiddan i skolan på fredan dock men äh. nya svenskan är jävligt kul så jag satt och skrattade och sov om vartannat några timmar.
nu har jag ont i fingrarna så screw this.

Inga kommentarer: