måndag 3 mars 2008

mjihu

Det här lär vart sista bravädersdagen på en miljard år så det är bra att jag peppat hela dan över det, herreminje jag kommer bli deprimerad (snöslask imorrn, vad ÄR det?!).
Kulturell dag igår med museibesök på både naturhistoriska (som vi iof inte gick in i för det var för dyrt, men parken var mysigast i världshistorien) och centre pompidou (som var sjukt coolt, jag och frida hängde mest framför en videoinstallation som gjorts i något ej namngett mellanösternland med random människor som gick och höll i skyltar som det stod typ zinedine zidane och minnie mouse. snyggt och rätt ballt.)
Idag skola, skön förmiddag TRÅKIGASTE eftermiddagen i världshistorien. Men jag överlevde tack vare solen och hänga gubbe.
nu crêpes! vi franskar till oss, tjihu!

2 kommentarer:

Jonna Engstrand sa...

BRA gjort! Jag uppskattar inlägg nu när jag äntligen fått adressen hit!

Anonym sa...

woop woop! skriv mer nu när jag också har hittat hit! :P